+40 730871151 info@velomasters.ro

Categorii
Filtru

Biciclete

















Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Biciclete pentru Dvs.

Bicicleta este un vehicul pe două roți, alimentat de forța fizică cu ajutorul picioarelor, dar în unele cazuri și cu mâini. Există variante cu una, trei și patru roți. Primele biciclete au fost fabricate în Europa în secolele 18-19. La prima vedere sunt diferite de curentе, ci ca o structură se suprapun într-o mare măsură (cadru, care leagă două roți, ghidoane, scaun și mai târziu - pedale pentru deplasare), și ulterior apar lanțuri, frâne, viteze și o varietate de alte îmbunătățiri. Bicicletele moderne pot fi împărțite în mai multe categorii în funcție de diferite criterii. Prima bicicleta din Bulgaria, numită „păianjen“ a fost proiectata în 1880 de Geno Stoianov - Arabadjiyata, maestru- căruțar de la Nova Zagora. Bicicleta este primul individual vehicul mecanic. După mașina de cusut el este al doilea product tehnic in productie de serie. A fost lansată pentru prima dată în 1817 în Mainheim și în 1818 în Paris. Bicicletele din secolul XXI sunt folosite pentru sport, divertisment și munca. Cu ei se fac multe concursuri internaționale. Primele competiții sunt organizate aproape imediat după inventarea bicicletei. La început, din cauza înălțimii, traumele sunt obișnuite. În anii 1890 au devenit foarte populare și au fost efectuate de zile. Cel mai popular și mai vechi internațional alerg este cel de 1200 km „Paris-Brest-Paris“, desfășurat pentru prima dată în 1891. Cea mai prestigioasă cursă de biciclete este „Tour de France“, care a avut loc în 1903. Aceste competiții pot fi individuale sau cu echipă.

 

Cu timpul se formez diferite categorii de biciclete ca

Pentru Copii, Cursiere , De Munte, De Oraș, Trekking, Pliabile, BMX, Dirt Jump și foarte populare biciclete electrice care devin din ce în ce mai populare în viața de zi cu zi.

Omul, care conduce bicicleta este numit ciclist. Astăzi în lume există mai mult de un miliard de biciclete , făcându-le cele mai utilizate mijloace de transport. Multe țări încearcă să popularizeze ciclismul în populație pentru beneficiile ecologice și de sănătate pe care le aduce.

 

Beneficiile ciclismului

Întărește sistemul cardiovascular și reduce riscul bolilor cardiovasculare

Tonifică și strânge mușchii scaunului, abdomenului, coapsei și vițeilor

Ajută la arderea excesului de grăsimi și la menținerea unei greutăți sănătoase

Ajută la creșterea stării generale a corpului

Reduce stresul și ajută la descărcarea psiho-emoțională

 

Influența ciclismului asupra sistemului locomotor

In ciclism cei mai implicați sunt muschii scaunului, coapsei, abdomenului și vițeilor. Pentru rotirea pedalelor la rotație completă capturat în mod constant mușchii piciorului stâng și drept, forța necesară pentru acest lucru este legat de cea mai mare parte a grebla de viteze și energia eoliană. Când conducem o bicicleta într-un teren (mountainbike), antrenăm mușchiul mai mult, iar când folosim șosea antrenăm mai multă rezistență. Datorită bunei mișcări succesive ciclism de intensitate redusă este recomandat pentru persoanele cu dureri artritice, probleme ortopedice și mușchii slabe ale membrelor inferioare. Ciclismul promovează și densitatea osoasă.

 

Influența ciclismului asupra sistemul cardiovascular și sistemul raspirator

Conform multor studii conducerea bicicletei este una dintre cele mai bune căi de a instrui sistemul cardiovascular și respirator. Schimbarea intensității și a ciclului permite încărcări alternante, ridicate și joase, cu un mod aerobic ușor de operat. Ciclismul de 30 de minute pe zi ajută la întărirea și antrenarea inimii, dar mai mult de 40 de minute durabilitatea generală se îmbunătățește. Ciclismul este un instrument foarte bun pentru a preveni bolile cardiovasculare și de asemenea ajută la scăderea tensiunii arteriale în hipertensiune arterială.

 

Influența ciclismului asupra sistemului nervos și a psihicului

Pentru mulții, ciclismul la aer curat este cel mai bun mod de a scăpa de stres și de viață stresantă. Unele studii fac legătura între ciclismul obișnuit și o mai bună concentrare, memorie și oportunități de învățare. Ciclismul poate fi de asemenea, o distracție în familie sau o modalitate de a comunica, ceea ce sporește și mai mult bucuria de a practica acest lucru.

 

Influența ciclismului asupra reducerii greutății

Bicicleta sau soiurile lui sunt o modalitate foarte eficientă și în același timp o modalitate plăcută de a pierde în greutate. Una dintre cele mai importante plusuri pentru persoanele supraponderale este faptul că articulațiile de ciclism și oasele sunt încărcate în mod considerabil mai puțin decât atunci când alerge. Ciclismul poate fi, de asemenea, practicat pe o perioadă extinsă fără oboseală semnificativă. În funcție de viteza și viteza de rotație, ciclismul poate menține cu ușurință o rată adecvată pentru arderea grăsimilor. Aceasta corespunde la 70-80% din rata noastră cardiacă maximă, care se obține ca numărul de 220 (200 femei) scade vârsta lui. În funcție de intensitatea ciclului, o oră poate arde între 300 și 600 kcal. Pentru o eficiență maximă, trebuie să pedalam 60 de minute cu o intensitate moderată până la cea mai mare, de cel puțin 3 ori pe săptămână. Pentru persoanele cu activitate motrică mai mică, este o idee bună să începeți cu o încărcare de 30 de minute și să creșteți treptat timpul și frecvența antrenamentelor.

 

Variații de ciclism

Când vorbim despre ciclism în aer curat , acesta poate fi pe șosea, pe pistă și în munte. Cel mai răspândit este ciclism urban și ciclism montan sunt cele mai frecvente, care pe lângă menținerea formă bună, sunt de asemenea mod foarte eficient de mișcare. Când vorbim despre o sală de gimnastică pe coridor, bicicleta este sub forma unei biciclete și a unei role. Ecartamentul este similar bicicletei cu un care poate manevra sarcina în timp ce se rotește. Spinningul este o activitate de grup aerobic cu biciclete speciale - spioni care imită ciclismul într-un mediu în aer liber. Spinningul este condus de un instructor care, prin coregrafie, recreează ciclismul pe diferite terenuri. Spinningul poate fi semnificativ mai greu decât ciclismul și este recomandat persoanelor care caută o activitate cardiacă intensă. Spinning poate fi, de asemenea, practicat într-un mediu acvatic, iar acest soi se numește aquaspine.